15 March 2016

Прыхопкі

Вельмі цікава і незвычайна выглядае рукавічка, якую шыла па майстар-класу Наталлі на Першым беларускім ЧБ. І шыць мне такую прыхопку падабаецца, таму з задавальненнем згаджаюся на паўтор.
Асабліва люблю, калі не абмяжоўваюць маю фантазію. Была толькі адна ўмова - штосьці не надта светлае. А гэта значыць можна цёмнае )))
Мне здаецца, што гэты набор можна паказаць у праекце "Метод отрицания". Умова задання: Зрабіць працу для жанчыны (дзяўчыны, дзяўчынкі) ці для хатняга інтэр'ера без выкарыстання кветак (любых: папяровых, тканкавых, вышытых, намаляваных.....). 

14 comments:

  1. Светлана, набор классный получился! Цветовая палитра оочень приятная, не смотря на темные цвета...шоколад...корица..карамель..мм..) что-то сладенького захотелось))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Таццянка. Так, такі смачненькі наборчык)))

      Delete
  2. Наборчик чудесный!!! Тоже очень нравится цветовая палитра, такая умеренная, не яркая, класс!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Аня. Мне вельмі прыемна.

      Delete
  3. Красота! Приятные цвета и мой любимый горошек.) А прихватка рукавичка такой формы удобна в использовании? Такие не шила, но засматриваюсь.

    ReplyDelete
    Replies
    1. І я гарошак проста абажаю. Мне зручна, можна і на левую і на правую руку адзяваць. Але, насамрэч, я нават і не думала аб зручнасці, мне падабаецца, што незвычайная )))

      Delete
  4. Як заўсёды гарманічна! І колер мне вельмі падабаецца!

    ReplyDelete
  5. Ткани красивые и прихватки интересные! Присоединяюсь к вопросу, удобная прихватка?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякую! Першы раз, здаецца нейк не звыкла, але хутка прыстасоўваешся. Але гэтая выкрайка мае свае не дасканаласці, і я яе падганяла на свой густ. Раю рабіць даўжэйшую, проста зараз тканіны зусім не хапала.

      Delete
  6. Великолепные прихваточки получились!

    ReplyDelete
  7. Крутые прихватки! Да еще по нашему МК:) Спасибо за участие в задании Первого белорусского!

    ReplyDelete
  8. здорово получилось! вдохновляюще, так и хочется попытаться пошить такую красоту, хоть шить я не умею) Спасибо за участие в задании!

    ReplyDelete
  9. Очень уютные и прекрасные прихваточки! Я уверена, они будут незаменимой вещью на кухне. Спасибо от Первого Белорусского!

    ReplyDelete