28 September 2015

Цукерка-неспадзяванка )))

Не, ну мне безумоўна шанцуе! Уявіце сабе, мне зноў дасталася цукерка. Атрымаць цукерку, пра якую зусім забылася і зусім не чакаеш, яшчэ прыемней. Цукерачка прыехала да мяне з Брэста, ад Наташы (hibou). Наташа робіць фантастычныя альбомчыкі (я зайздрошчу) і розныя скрап-рэчы, яе фотаздымкі заўсёды цікавыя, усім можна пацікавіцца і палюбавацца ў блогу Маленькая радость.
 Ну згадзіцеся - прыгажосць! Кветак не злічыць, так шмат, усе розныя. Пра націркі шмат чула, а вось у руках трымаю першы раз, файная рэч. Усё астатняе вельмі патрэбныя рэчы: скотч, фурнітура, добры такі кавалак мешкавінкі (мяркую, першая разыйдзецца).
 Яшчэ я атрымала паштоўку, на адваротным боку прыемныя словы на беларускай мове, вельмі кранулі. Здагадайцеся, які ў мяне зараз дэвіз?
Дзякуй, Наташачка! Усё суперфайнае, усё вельмі спадабалася! 

4 comments:

  1. Какое счастье! Подарки это всегда так приятно и круууто! Маленький праздник в нашей жизни!

    ReplyDelete
  2. Здорово, нечаянная радость! Поздравляю!А девиз замечательный!

    ReplyDelete
  3. Святланка, я вельмі рада, шо ўсё спадабалася)))

    ReplyDelete
  4. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    ReplyDelete