01 June 2015

Бразготка і камфортар

Не ведаю, што гэта ці хто, нехта кажа, што атрымалася муха ці пчала, нехта - самалёт )))  Бразготку можна адзець на ручку ці на ножку. 
                      
Ідэю падгледзела ў Ксеніі, у яе ўсе такія смешныя бразготкі, а яшчэ больш смешныя апавяданні пра дзяцей. Усе мае супрацоўнікі з аддзела чакаюць новых гісторый. Ксенія піша не проста с гумарам, а з прыемнай лёгкай іроніяй, мне вельмі падабаецца ))), усім раю.
Небо цвета конфетти
Ну і зайчык, мяккі і ўтульны.
 
На гэтым з цацкамі ўсё. Лета ўжо, а я ўсё ў джынсах, пайду сукенку пашыю.

       Сваіе цацкі пакажу ў галерэі "Першага беларускага"

11 comments:

  1. Светик так классно получилось-я просто любуюсь и ручки чешутся-жалко мне уже некому вязать такие крохи,разве только если кто попросит, но тогда я к тебе за идеями ;)
    Да и я тоже в брючках-пора шить платюшки нам )))) Жду похвастушек ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Аленачка! Мне таксама няма каму цацкі шыць, але ж час ад часу выпадае такі шанец )))

      Delete
  2. Веселенький" самолетик" :) Классная идея использовать его как браслетик! Я в свое время обыскалась таких штучек, а оказывается можно было и самой сделать)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Марына, усе ідэі з інтэрнэта, толькі выкананне маё ))), дзякуй за водгук!!!

      Delete
  3. Светлана, погремушечка - просто прелесть!! А зайчонок ..вот прямо и хочется его взять на ручки и прижать к себе) Замечательные игрушки получились!!
    А Ксению и я читаю с удовольствием, заряжает позитивом на весь день))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Таня! Абажаю Ксенін блог, яе фотаздымкі, ката Арсенія, і сынкоў!!!

      Delete
  4. Так, Ксенія піша з гумарам. Яе заўседы пыемна чытаць. А я з задавальненнем чакаю тваіх пастоў. Есць у іх нейкая свая мілагучнасць: легка і хутка паведаміць аб галоўным. Вось зараз паглядзела на твае цацкі і ўспомніла, што чакаем мы немаўлятка сяброў ужо у кастрычніку - самы час брацца за справу!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякую, Вольга. Кожны раз абяцаю, што буду ўсё загадзя рыхтаваць падарункі, але як заўсёды раблю ўсё ў апошні момант, сфатаграфаваць нават атрымоўваецца не заўсёды )))

      Delete
  5. А мне на самолет похожа погремуха)))) супер! Спасибо от Первого белорусского!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вялікі дзякуй! Мне вельмі прыемна.

      Delete
  6. Чудо-игрушка!!!! Заставила улыбнуться и подняла настроение!!! Спасибо от Первого Белорусского!

    ReplyDelete