24 February 2014

Вопратка для кубачка

У апошні момант запісалася ў сумеснік па пашіву чахла са Святланай у блоге http://psv-handmade.blogspot.com. Проста здалося МК не вельмі складаны, а я даўно думала чым бы ўцяпліць кубачак на працы, а то зусім холадна бр-р-р, а тут яшчэ і натхненне.                                                                  

Усе ўжо даўно звыкліся, што апранаюся я змрочна, але люблю, каб навокал былі яркія рэчы, працоўнае месца не выключэнне (такая вось кампенсацыя). Пасаду я займаю несур'ёзную, таму мне можна ))). Зрабіла фота на працоўным месцы, каб было зразумела, чаму такі выбар колеру. З фетрам я зусім на "ВЫ", нават сорамна паказваць свой вынік (школа, 5 клас), але што зробіш, часу перарабіць няма, а ў мяне яшчэ паштоўка для абменніка не гатовая. А можа гэта напрамак рукадзелля такі - дзіцячы прымітывізм )))

24 comments:

  1. Очень красиво получилось! Мне очень приятна цветовая гамма, так и хочется любоваться и вдохновляться!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Аня! Мне гузікі гэтыя падабаюцца, як цукерачкі, пад іх і фетр падбірала.

      Delete
  2. очень красиво и гармонично

    ReplyDelete
  3. Уютная чашечка, поднимает настроение!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Настрой безумоўна падымае, без усмешкі ніхто не глядзіць, а часам проста ржуць ))), трэба, мабыць, схаваць.

      Delete
  4. Replies
    1. Вельмі прыемна! Шчыра дзякую!

      Delete
  5. А как по мне так очень мило вышло)))Я люблю простоту в вещах,а тут всё лаконично))).Думаю,коллеги по работе тоже не остались равнодушны.Скажи.а кем ты работаешь?
    И очень приятно посещать блог работающей рукодельницы,считаю, что мы настоящие фанаты своего дела)))Это сложно совмещать одно с другим)))знаю по себе.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Вера! Працую ў невялічкім прыватным прадпрыемстве. Мой асноўны абавязак - выпіс накладных, нічога цікавага, але і адказнасці ніякай )))

      Delete
    2. Ни скажи))), у нас девочка на выписке накладных, я её подменяла много раз: это дело требует внимательности и в конце концов любая сделка заканчивается накладной))) и ответственность тут ещё та.

      Delete
  6. Кексики! Я бы пила чай из такой чашечки без остановки :) Особенно со всякими вкусняшками ;))) Очень нравится!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Марыначка! А я зараз на дыеце, відаць, арганізм патрабуе салодкага, вось і атрымаліся )))

      Delete
  7. суперская штука атрымалася! не разумею, за што сорамна павiнна быць.. такiя рэчы наадварот падымаюць настрой.. i у сябе, i у тых, хто побач)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сорамна, што ўсё крывое нейкае і простае зусім, а колер і ідэя мне вельмі падабаецца.

      Delete
  8. Светочка ты что на вы? Отлично получилось! Красиво и аппетитно! Одним своим видом теперь радует чашечка! Молодчиночка!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Наташа! Астывае нашмат даўжэй, але трошкі не практычны, баюся запэцкаць.

      Delete
  9. Очень оригинальный чехол! Молодец! Добро пожаловать в нашу Галерею: чехлы для кружки из фетра

    ReplyDelete
    Replies
    1. Амаль кожны дзень заходжу , чакаю новых прац. У мяне ўжо ўлюбёнчыкі з'явіліся.

      Delete
  10. Мне очень нравятся вещи из фетра, и смотрятся они отлично благодаря именно вот такому простому стилю в оформлении. Цветовая гамма как всегда у тебя - радует глаз:) так что пей чай, грейся не только от него, но и от наших тёплых слов:) заслужила!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, за цёплыя словы! Зараз у офісе нашмат халадней, чым на вуліцы, ацяпленне выключылі зусім... эканомія, хай яе качкі затопчуць...

      Delete
  11. Отличная грелочка! Аппетитная и притягивающая взгляд;))) Очень мне идейка нравится...

    ReplyDelete
    Replies
    1. І галоўнае - гэта сапраўды працуе, нават рамонак добра заварваецца! Дзякуй, Каця, мне вельмі прыемна! Вітаю новую чытачку!

      Delete
  12. Дзякуй вялікі! Мне вельмі прыемна!

    ReplyDelete