20 October 2015

Стужак шмат не бывае - 2 (невялічкі майстар-клас).

Стужак у мяне шмат і выкарыстоўваюцца вельмі часта. Хацела нейк арганізаваць хоць частку стужак, якім ужо няма месца ў скрынях. Тым больш скрыні і скрыначкі трэба некуды ставіць, на стале і палічках месца зусім няма, а вось сцяна побач пустая.
Ад драўлянай рамы без шкла даўно хацела пазбавіцца))) Пафарбавала яе ў белы колер.
Кручкі былі ўжо белыя - 12 шт., драўляны тронак (рукоятка/черенок) - 2 шт., ізаляцыйная труба - 1 шт.
Вось і ўсё! Можна карыстацца.
А можна яшчэ трошачкі папрацаваць і атрымаць вось такую звяругу )))

11 comments:

  1. такая рознакаляровая жывёла!!! вельмі зручна)

    ReplyDelete
  2. Выдатны арганайзер атрымаўся))) У мяне ўжо таксама уселякіх стужачак набралося аж зашмат, паспрабую i я зрабіць нешта падобнае. Святлана, дзякуй за ідэю!

    ReplyDelete
  3. Прекрасная идея и чудесное исполнение!

    ReplyDelete
  4. Светлана!!! Просто классный органайзер!!!!!!я восторге!! А сколько там нужностей и красивостей поселилось!!!) Однозначно - я в восторге!! Спасибо за МК!!

    ReplyDelete
  5. Святлана, выдатна атрымалася! Абавязкова вазьму сабе iдэю, каб выкарыстаць яе, калi у мяне з'явiцца свой вугал :)

    ReplyDelete
  6. Святлана, кожны раз як дзіця дзіўлюся таму, што робяць твае працавітыя рукі!

    ReplyDelete
  7. Суперская і ідэя, і выкананне!

    ReplyDelete
  8. Ухтышка!) надо себе тоже такой органайзер соорудить!) Спасибо)

    ReplyDelete
  9. Усім-усім вялікі дзякуй! Мне прыемна, што такая простая рэч спадабалася.

    ReplyDelete
  10. Гэта проста мара!!! І арганайзер, і ўся тая прыгажосць, што на ім :)
    у мяне толькі іншая праблема. На папярэдняй кватэры былі зусім не якасныя сцены (мы нават дзвярны праём зрабілі толькі с дапамогай дрылі), таму вешалі ўсё, што хацелі... а на новай такія сцены, што только перфаратар у дапамогу, ды і шпалеры новыя, як і рамонт наогул, таму сцены голыя, без ніякіх дадатковых хібнасцяў...
    хаця... мой творчы вугалок змяніў сваё месца дыслакацыі і эміграваў у кладоўку, там можна і пашкодзіць трошкі :)

    ReplyDelete
  11. Чудесная идея! Замечательное исполнение!)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...