26 September 2018

Мабыць шыць развучылася...

Гэтая касметычка ну ніяк не жадала стварацца. ))) Два тыдні змагалася я з ёй. Яна нават давяла мяне да слёз, што хацелася выкінуць усё ў сметніцу. Можа ёй не спадабалася першапачатковая форма? Бо задумала я яе квадратнай... 
Касячыла так, быццам першы раз села за машынку. І крыва шыла, і рэзала не там дзе трэба, і іголкі ламала, потым падпаліла, калі прасавала. Маланку прышывала тры разы.
Насамрэч эта тканінка з сабачкамі не магла натхніць мяне гадоў так 3-4, нават не памятаю, калі купіла яе, ой даўно. А тут проста як азарэнне, вельмі падабаецца такое спалучэнне, таму чакайце паўтор.

І драўляная бірка тут не проста для дэкору ))) Галоўнае, што ўвыніку ўсё выглядае, быццам так было і задумана.

4 comments:

  1. Очень классная! Видишь, все происходит не просто так))) И все настолько в тему: и бирка суперски смотрится (значит косячок был нужен именно для этой бирочки), и форма у косметички правильная и вообще все в ней настолько гармонично, будто она изначально задумывалась такой! Мне безумно нравится сочетание тканей и цветов! Жаль даже, что у меня нет такой молнии, таких горошков и таких собачек! Если бы были, я бегом бы побежала шить себе точно такую)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо большое, Иришка! Сама не ожидала, что из этого что-то путёвое выйдет. А молния тут обычная, я ж ещё и собачку сломала, вот и пришлось выкручиваться )))

      Delete
  2. Чудесная получилась! и действительно, глядя на нее хочется шить, даже если и не умеешь!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо, Катя, очень приятно такое читать о своем творении, особенно, когда оно рождалось в муках ))) Это вдохновляет!

      Delete