25 December 2014

Адвэнт-каляндар № 2

Спачатку віншую ўсіх, хто сёння святкуе Божае Нараджэнне, свята, якое прыносіць надзею і вялікую радасць! Асаблівыя прывітанне і віншаванні дасылаю каталікам з Гродзеншчыны ))). 
Набліжэнне гэтага свята, святочны настрой і сумленне, якое не давала спакою, зрабілі амаль немагчымае. За два дні, з матэрыялаў, што былі ў наяўнасці, я зрабіла для хросніка адвэнт.  Гэта неканчатковы выгляд, але апошнія змены ўжо не такія значныя, я толькі напісала нумарочкі і паабразала ўсе хвасты.
Далей некалькі фота працэсу:
Навагодняй паперы не было, а срабрыстай было мала, вось i прыйшлося неяк выкручвацца.

Чырвоная стужка, што прыслала Віка, вельмі спатрэбілася.
А зараз выраб скрыначкі-зоркі.

 Мая першая спроба дэкупажу.
Чакаем калі высахне, зноў робім яе аб'ёмнай і бачым, што зморшчыны нікуды не дзеліся... робім выгляд, што так і трэба )))

7 comments:

  1. З задавальненнем прымаю віншаванні і віншую таксама! Вясёлых Святаў!
    Дзівосны каляндар, пашанцавала хросніку;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Настачка! Жадаю цудоўнага Новага года!

      Delete
  2. Всего самого светлого, с праздником! Адвен волшебный!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вялікі дзякуй, Каця!

      Delete
  3. Светочка как красиво, празднично и так быстро! Шикарный результат да еще и из подручных материалов.И техник разных так много! Звездочка вообще шикарная!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Наташа!!! Ты мяне захваліла. Мне вельмі прыемна.

      Delete
    2. Вясёлых святаў!!!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...