31 December 2014

31 снежня

Сёння я атрымала падарунак!!!  Мой хросны сынок і яго матуля зрабілі мне вельмі прыемны сюрпрыз. Паштоўка, цукеркі, штамп і набор гузікаў. Паштоўка адпраўляецца ў архіў да астатніх Мішкіных малюнкаў, размалёўкаў і інш, якія я збіраю, каб потым можа на 18-годдзе падарыць, яшчэ не вырашыла, пакуль усё толькі збіраю.

Наступнае фота  - гэта спроба зрабіць "боке", якое прысвечана далучэнню Літвы да еўразоны. З1 снежня афіцыйна апошні дзень літа. Ну і проста герб вельмі падабаецца, але наша Пагоня усё ж лепш ))) Самым простым аказалася паставіць манетку на рабро, а вось з астатнім прыйшлося памучыцца.
І яшчэ адзін варыянт, тут манетка падсвечана.
 З гэтым літам паўдзельнічаю у фотазаданні "Магия огней" на сайце Я-Фотограф! Ніжэй іх цудоўны банарчык.

Усіх віншую з Новым годам і Калядамі!!!

10 comments:

  1. "Боке" трэба сказаць атрымалася на славу. Я так і не прымусіла сябе заняцца гэтым.
    Святлана, я так сама збіраю дзіцячыя малюнкі, але свайго сынка. Розныя там "пісулькі". Мне здаецца, што яму будзе прыемна ў дарослым жыцці паглядзець на сябе з боку))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй, Вольга, але я яшчэ толькі спрабую разабрацца што да чаго ў гэтых сучасных фотаапаратах )))

      Delete
  2. Светочка с наступившим! Боке получился таинственно волшебным! Как интересно в разном освещении монетка то золотой то серебряной кажется!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наташа, і я цябе віншую!!! Дзякуй, за каментарый.

      Delete
  3. Такая идея прикольная с монетой!
    Спасибо от блога "Я - фотограф!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй! Прыгожа не атрымалася, так хоць здзівіла )))

      Delete
  4. Спасибо за участие в фотозадании блога "Я-фотограф!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякую, мне вельмі прыемна.

      Delete
  5. Очень интересная идея с монетой!
    Будто бы из под копыт коня и меча рыцаря иски в виде звёзд сыплются!)))
    Спасибо от блога "Я - фотограф!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вялікі дзякуй, ужо некалькі разоў выконвала вашыя фотазаданні, але паказваю першы раз )))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...