26 August 2013

Конкурс "Яркае лета" і яго працяг.

У ліпені на сайце www.rebenok.by адбыўся рукадзельны конкурс "Яркае лета".  У той час я амаль што скончыла развіццёвую кніжку (падарунак для цудоўнага хлопчыка Глебкі), вось яе і вырашала прапанаваць. 

Гэта быу першы конкурс, ў якім прымала ўдзел мая работа, хвалявалася старашэнна. Нікому не казала пра конкурс, каб убачыць колькі аб'ектыуных балаў атрымае мая кніжка. Вынікам больш чым задаволена: 99 галасоў, тым больш фотаздымкі не лепшай якасці. Так склаўся лес, што на працягу конкурса па розных прычынах пачалі выбываць безумоўныя лідэры, і толькі з-за гэтага мая работа трапіла ў 10-ку лепшыхДзякую ўсім, каму спадабалася мая самаробка, кожны ваш голас дадаў мне ўпэуненасці, натхнення і жадання тварыць далей.
     Па ўмовах конкурсу я павінна аддаць конкурсную работу ці якую-небудзь іншую на Дабрачынны аукцыён, які адбудзецца 16 - 29 верасня. На сёняшні час я не маю нічога годнага, вось і вырашыла паспрабаваць паўтарыць развіццёвую кніжку. Вось з чаго яна пачынаецца:

4 comments:

  1. )) Цудоўная кніжка, Вы малайчына! Адразу з'явілася жаданне зрабіць такую для сваёй дачушкі! А колькі прыкладна часу робіцца такая развіццёвая кніжка?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вялікі дзякуй, мне вельмі прыемна. Гэтая кніжка шылася прыкладна месяц, нажаль, у мяне ёсць асноўная праца, яшчэ я ніколі не шыю ў нядзелю і ў святочныя дні, маю на ўвазе рэлігійныя святы.

      Delete
  2. Кніжка проста цуда!!! Я за яе голас аддавала :)) Толькі сёння заўважыла гэты пост, а так і не ведала б хто майстра :) Я таксама хачу сваёй дачцэ зрабіць што-нібудзь развіццёвае, але ж пакуль рукі возьмуцца, так толькі наступнаму дзіцёнку і паспею :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мне яна ўжо зусім не падабаецца, але мама хлопчыка расказвала, што спачатку можна было забыцца пра дзіця на некалькі гадзін.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...