29 August 2013

Стужак шмат не бывае.



    Згадзіцеся, гэта вельмі раздражняе, асабліва калі неабходна знайсці патрэбную стужку, а потым яшчэ трэба неяк дастаць. Некалькі разоў на месяц я гэта ўсё старанна разблытваю, але праз некаторы час усё зноў ператвараецца ў адзіны камяк.
     Ідэю зрабіць арганайзер для стужак падгледзела ў інтернеце, нажаль, ўжо не помню імя той майстрыхі і яе сайт, але добра помню, што гэта была прыгажая тэчка ў скрап-стылі. Я пакуль не здольная на такое, вось і купіла звычаюную тэчку.
Спачатку зрабіла маленькія бабінкі по шаблоне тых, што з набору стужак, а потым зрабіла яшчэ і некалькі вяликих для стужак большай даўжыні. Засталося зрабіць дзірачкі і наш арганайзер для стужак гатовы.

5 comments:

  1. Очень интересная идея для хранения лент! Спасибо, что поделились!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ідэя не мая, затое на працоўным месцы парадак.

      Delete
    2. Хоть идея не твоя, но ты поделилась, и я нашла ее именно в твоем блоге ;)
      Хотела уточнить, а папка какого размера? И еще, смотрю картон ты брала такой довольно плотный - что это за картон?

      Delete
    3. У нас ёсць крама Арт-тэрыторыя, мне бліжэй, што на Нямізе, у Брэсце так сама ёсць, падрабязней на сайце http://www.artpalitra.by там і набываю гэты кардон, для мяне проста знаходка! Там яшчэ набываю і каляровы больш танчэйшы. На самой справе там столькі ўсяго... былі б толькі грошы. А тэчка 17х22,5 самая звычайная, я толькі вокладкі цікавыя шукаю.

      Delete
    4. Ходдаби ))) Я люблю этот магазин ;) Буду знать! Спасибо большое за информацию!

      Delete